Home » Blog » De aanbeveling doorgevoerd in branding

De aanbeveling doorgevoerd in branding

Merken zijn naarstig op zoek naar meer ‘trust’ in advertising. De marcomm industrie heeft de laatste jaren tenslotte enorm haar best gedaan om mensen te leren dat de meeste reclames niet op waarheid berust zijn.

In mijn blog schrijf ik vaak over het feit dat we een bekende eerder vertrouwen (geloven) dan een verkoper of de ‘lachende’ dame van de stockfoto op een site. Exact de reden waarom social media (soms) zo goed kan werken in de aanbeveling-economie.

Vanmorgen stuitte ik op een artikel van Martin Lindstrom waarin een actie met populaire namen op coca cola flesjes leidde tot lange rijen bij de supermarkt. Lindstrom geeft ons in zijn artikel een prachtige inkijk in wat dit soort MSP (Me-Selling-Proposition) voor de toekomst van advertising kan betekenen. Het hele artikel lees je hier.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *